сряда, 11 май 2016 г.

The Summer Book Tag



Хей! Това е първия tag, който правя и се надявам да се получи. 





1. Намери книга, която те кара да мислиш за лятото.
     Определено това са " Заедно на път" на Сара Десен и "Ние лъжците"  на Е. Локхарт.





















2. Коя книга прави деня ви по-хубав?
    Това е Girl Online на Зоуи Съг. Харесва ми това, че не е натоварваща и доста бързо се чете.


3. Намери жълта книжна корица:
    Намерих "Крадеца на книги" на Маркъс Зюсак и "Предимствата да бъдеш аутсайдер" на Стивън Чбоски.
                                             



















4. Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа?
    Попринцип не обичам да чета на плажа, но бих предпочела нещо леко като "Фенка" на Рейнбоу Роуъл

5. Коя книга изпълнена с екшън те накара да тичаш за сладолед?
    Това определено е "Дивергенти" на Вероника Рот. След като прочетох и трите части от поредицата наистина не бях на себе си. Уникална книга!

6. Като слънчево изгаряне, коя книга те остави с болезнен край?
    Отново ще кажа "Дивергенти" 

7. Като залез, коя книга те остави с красив/хубав край?
     Една от книгите, която ме остави с красив край е "Истината за завинаги" на Сара Десен.


8. Коя книжна корица ти напомня за залеза?
    Много харесвам начина на писане на Маркъс Зюсак, и "Аз съм пратеника" е наистина уникална книга.


9. Коя е поредицата, която се надявате да прочетете това лято?
    Със сигурност това е "Изборът" на Кийра Кас.


Надявам се да се е получило като за пръв път. Тагвам всеки, който иска да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар