понеделник, 21 ноември 2016 г.

I'm A Reader Book TAG.






Отдавна исках да направя някой нов таг в блога и мисля, че този е наистина много хубав. Ще се радвам да прочета отговорите на всеки, който го направи.


1.Изберете една дума, която описва това да си читател?
Мания. Не искаш просто да прочетеш някоя книга, а да я имаш в библиотеката си. Да събираш купища книги, да откриваш нови светове и истории. Усещането е магическо.

2.Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
От малка обичам да чета и помня как още от тогава седях до късно, за да довърша някоя книга. Мисля, че книгата, която ме пристрасти официално към четенето е "Къде си, Аляска" на Джон Грийн.


3.Твърда или мека корица?
Определено твърди корици. Къса ми се сърцето, когато на една книга й е огъната корицата или ъгълчетата са смачкани. Освен това много красивo седят на рафта, но много по лесно за носене и четене са книгите с меки корици.

4.Как четенето промени същността ви?

  Промени ме изцяло. Начина ми на мислене, на говорене, вече забелязвам повече неща, които се случват около мен. Разсъждавам много повече.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Това е "Girl Online" на Зоуи Съг. Чела съм я три пъти и смятам пак да я прочета, защото действието се развива около Коледа, а сега ми е много коледно. Иначе е много лека и не натоварваща. Историята е клиширана, ама понякога се нуждая от нещо такова.

6.Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
Семейството ми не чете толкова и никога не са ме задължавали да чета. Харесва ми това, че сама съм открила колко са магически книгите. 

7.Опиши идеалното си място за четене. 
По принцип обичам да чета вкъщи, единственото място където ми харесва да чета навън е Сиелата във Варна, защото мога да си взема кафе да седна на по забутаните маси и да седя там с часове. Да четеш докато си заобиколен от десетки книги и много кафе е прекрастно.


8.Коя книга промени начина, по който гледате света? 
Всяка книга, която прочета ми носи нещо ново. Обожавам книгата "Предимствата да бъдеш аутсайдер" на Стивън Чбоски, смятам че е много вдъхновяваща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар