неделя, 26 април 2020 г.

Поредицата "Лукс" - Дженифър Арментраут


   Здравейте, днес ще ви споделя причината за моето недоспиване. Поредицата беше нашумяла преди няколко години, но тогава въобще не ме привличаше. Гледах на нея с предразсъдъци. Извинявам се, че нямам направени снимки на книгите, но четох през електронен четец. Та, няколко дни и няколко посрещания на изгрева ми трябваха, за да завърша цялата поредица. 
   На пръв поглед банална история, където момчето пази голяма тайна, отблъсква момичето и т.н, досещате се. Очаквах главният герой да е нещо свръхестествено, но само за извънземни не бях чела досега. Въпреки клишираната история и предвидимия сюжет в началото, изпитах огромно удоволствие и щастие от четенето. Заобичах абсолютно всеки герой и няма да лъжа ако кажа, че почувствах пеперуди в корема заради главния герой. И аз имам секси съсед, но е само студент, а не свръхестествено същество. Авторката се е справила блестящо с изграждането на сюжетната линия и героите. Цялата поредица е изпълнена с обрати, предателства, романтика, приключения и много забавни ситуации. Моментите между Кейти и Деймън караха сърцето ми да се разтапя. Също така няма как да не отбележа, че главната героиня, Кейти, има блог за ревюта на книги, което я направи още по - обичана от мен. Книгите се четат изключително бързо. Написани са много леко и неусетно разгръщаш последните страници. Искам да обърна внимание на четвъртата книга, която ме държа през цялото време на тръни. Тя се превърна в любимата ми от поредицата. До края не успях да се откъсна от нея и за един ден я приключих. 
   Няма как да не отбележа и някои неща, които не ми допаднаха. Първо, на моменти превода на български не звучеше много добре, но се свиква с това. Второ, в някои ситуации ме подразни държането на Кейти, но предполагам, че това е от различното ми възприятие на ситуациите. Последно и много важно е това, че краят не ми допадна чак толкова. Нещо малко не ми стигна, за да изпитам вълнението като при четвъртата книга. Очаквах малко повече. 
   Като заключение ще кажа, че това е прекрасна тинейджърска поредица. И мисля, че ще се хареса на много подрастващи. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар