четвъртък, 30 април 2020 г.

Прочетени книги за април


  Здравейте, отдавна не съм правила подобен пост, но този месец прочетох толкова много книги, че няма как да не споделя кратки впечатления за тях.

Седем години копнеж - Силвия Дей

Една книга, която те завлича в друго време, безумна любов и тогавашни стандарти и норми. Прекрасно разпускащо четиво за феновете на любовните романи.Основната сюжетна линия се върти около Джесика, която е с високо потекло и важна роля в обществото и Алистър, който е буен, харесван от жените мъж. Започва като кратка предистория, която подвежда и поставя героите в рамка. Седем години по късно се запознаваме отново с героите вече по - зрели и променени. Те се сблъскват с много предизвикателства и с приемането на своите емоции и чувства. Романът засяга множество сериозни теми, като физическото и психическото насилие. Изпъстрен с много прекрасни герои и задълбочен сюжет. Още в началото може да се предположи накъде ще се развие действието, но мисля, че е нормално за този жанр. 

 Правилата на привличането - Симон Елкелес

 Това е втората книга от историята за тримата братя Фуентес. С много предразсъдъци посегнах към нея. Не очаквах нещо кой знае какво, но е толкова сладуреста и вълнуваща книжка, която ме караше истински да се смея. Чете се бързо, действието се развива динамично и е толкова увлекателна. Какво с първата книга и в тази можем да проследим двете гледни точки. Ясно усещаме страстта и привличането между двамата герои, а комичните им диалози много ме забавляваха. Има голяма разлика между братята, така че няма как да ти стане скучно и всичко да ти се струва едно и също с първата книга. Авторката набляга на описанията за чувствата и емоциите на героите, което ги направи още по - интересни за мен. Влюбването между двамата герои се случи много плавно и естествено. Според мен е важно да не се сравняват двете книги докато се чете. Романа ме остави с толкова топли и прекрасни чувства. Препоръчвам го на всеки, който е харесал "Перфектна химия". 

На изток от запада - Мирослав Пенков 

За този прекрасен сборник с разкази вече имам качено цяло ревю, така че ако искате да го прочетете може да цъкнете Тук










Поредицата "Лукс" - Дженифър Арментраут

Общо и за петте книги имам вече пълно ревю, за да го прочетете цъкнете Тук
















Пилето - Уилям Уортън

Тази книга я четох цял месец паралелно с всички други. Няма да кажа нещо ново, ако кажа, че е великолепна. Лично на мен ми вървеше бавно. Бих я определила като парадокс, лудост. През цялото време се чудих не пропускам ли нещо и дали съм разбрала прочетеното, но мисля, че това е книга, която с всеки прочит ще разбереш и научиш нещо ново. Това е роман за приятелството, за войната, за неприемането на външния свят. На моменти ми се струваше доста като енциклопедия за птиците, но лично на мен това въобще не ми пречеше. Останах много объркана след прочита и с куп не отговорени въпроси, на които няма отговор. Искаше ми се накрая да им бъде отговорено, но получих само заобикаляне на въпросите и уклончиви отговори. Като за край ще кажа, че за този роман се е писало толкова много и ще продължава да се пише, защото самата история е толкова странна и причудлива. Определено ще се насоча и към другите книги на автора.

Да започнем отначало - Александра Потър

Последната книга, която прочетох за този месец беше едно голямо разочарование. На няколко пъти исках да я оставя, но не обичам да оставям книги непрочетени. За мен главната героиня беше на моменти много жалка и правеше абсурдни решения. Самия сюжет да започнеш връзката отначало и на ново ми се стори толкова излишна. И идеята да се преструваш на някой, който не си, за да задържиш някой човек до теб изобщо не ми допадна. Разбирам какъв е смисълът за историята, но за мен бе представен повърхностно и плоско. Всеки един от героите се държеше много неадекватно. И през цялото време сюжетът бе предвидим. Може би този автор не е за мен, но не останах с положителни чувства от прочита на този роман.




   Този месец поставих личен рекорд с 10 прочетени книги. Ще се радвам да ми споделите вашите книги за този месец. Също така може да ми препоръчате нещо за месец май. Надявам се този пост да ви е харесал.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар